Gwarancja na drzwi harmonijkowe
Warunki gwarancji na drzwi harmonijkowe
Spółka Marley Deutschland GmbH udziela dziesięcioletniej gwarancji na oznakowane drzwi harmonijkowe. Świadczenia gwarancyjne są realizowane w oparciu o następujące warunki gwarancji:
- Spółka Marley Deutschland GmbH gwarantuje, że drzwi harmonijkowe są produkowane wyłącznie z wysokiej jakości surowców i podlegają surowej kontroli jakości. W związku z tym gwarantujemy, że zakupione drzwi harmonijkowe będą prawidłowo funkcjonować przez co najmniej przez dziesięć lat.
- Powyższa gwarancja dotyczy tylko nowo wyprodukowanych drzwi harmonijkowych zakupionych od firmy Marley Deutschland GmbH lub jej autoryzowanego sprzedawcy, prawidłowo używanych zgodnie z przeznaczeniem w warunkach domowych. Gwarancja obowiązuje pod warunkiem prawidłowego montażu zgodnego z załączoną instrukcją, a także odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji. Gwarancja traci ważność w przypadku komercyjnego, publicznego lub nieprawidłowego użytkowania oraz w przypadku zamontowania poza pomieszczeniem. Samodzielne modyfikacje i zmiany techniczne, a także nakładanie farb i lakierów itp., również powodują unieważnienie gwarancji.
- Gwarancja obejmuje wszelkie usterki, wynikające bezspornie z wad materiałowych lub wykonawczych. Części zużywalne nie są objęte gwarancją. Usterki zostaną bezpłatnie usunięte przez firmę Marley Deutschland GmbH — według jej uznania — przez dokonanie poprawek lub dostawę zastępczą. Dostawa zastępcza jest ograniczona do produktu o takiej samej konstrukcji lub produktu o takim samym poziomie cenowym.
- Ustawowe uprawnienia w ramach rękojmi pozostają nienaruszone. Jeśli gwarancja udzielona przez firmę Marley Deutschland GmbH wykracza poza ustawowe uprawnienia wynikające z rękojmi, nie zostaje ona rozszerzona na ustawowe roszczenia w ramach rękojmi, ze szczególnym uwzględnieniem zobowiązania do wypłaty odszkodowania, przejęcia koniecznych kosztów transportu, infrastruktury, robocizny itp.
- Długość okresu gwarancji wynosi 10 lat od daty zakupu. Świadczenia gwarancyjne będą realizowane tylko pod warunkiem dostarczenia wraz z uszkodzonym produktem oryginalnego rachunku lub dowodu kasowego (z podaniem daty zakupu i nazwy sprzedawcy). Reklamację na stwierdzone wady należy niezwłocznie złożyć w firmie Marley Deutschland GmbH, Adolf-Oesterheld-Straße 28, 31515 Wunstorf.